Pages

vendredi 9 janvier 2015

Month Of Challenges - days 7, 8

jour 7 / day #7
7ème challenge pour le MOC et aujourd'hui c'est Scrap Theraphy. Quelque chose de relativement nouveau pour moi. Le principe, en gros, c'est comme si on écrivait un ressenti sur une feuille de papier et qu'on le jette ou brûle après. Scrapper ses malheurs en quelque sorte. Je n'ai pas l'habitude de ce genre de page, donc c'était un réel challenge.
7th challenge for the MOC and today it's Scrap theraphy. Something relatively new for me. The idea, basically, it's like writing a felt over a sheet of paper and be thrown or burning later. Scrap misfortunes somehow. I'm not used to pages like that, so it was a real challenge.

ma page / my page :

credits :
Beautiful me - elements ; Big and beautiful - papers ; [add-on] M3 august  by Lynne-Marie
[add-on] M3 december by Little Butterfly Wings
collab Believe by Lynne-Marie & Little Butterfly Wings

jour 8 / day #8
Pour le 8ème challenge, il faut faire un hors cadre. Et bien je ne sais pas pourquoi, mais j'ai drôlement peiné et je ne suis pas vraiment convaincue du résultat. Mais je n'arrive pas à mieux.
For the 8th challenge, we must make a Out Of Bounds. Well I do not know why, but I awfully sorry and I'm not really satisfied with the result. But I can not better.

ma page / my page :

 credits :
InstaFrames by Lynne-Marie
collab Believe by Lynne-Marie & Little Butterfly Wings

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire